خادم الرضا(ع) در سالروز ولادت حضرتش به دیار حق شتافت

753668_989

پژوهشگاه مطالعات اسلامی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان‌شان را محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض می‌کند.»

آیت‌الله رئیسی به ملکوت اعلی پیوست

آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب کشورمان در سانحه سقوط بالگرد در منطقه ورزقان آذربایجان شرقی به شهادت رسید و به ملکوت اعلی پیوست.

آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان و آقای مالک رحمتی استاندار تبریز نیز در این سانحه در بالگرد حامل رئیس جمهور حضور داشتند و آنان نیز به شهادت رسیدند. سردار سید مهدی موسوی رئیس یگان حفاظت رئیس‌جمهور، یک نیروی سپاه انصارالمهدی، خلبان و کمک خلبان و یک مسئول فنی نیز جزو شهدای این سانحه هستند.

آیت‌الله رئیسی و همراهانشان پس از آئین بهره‌برداری از سد قیزقلعه‌سی که با حضور الهام علی‌اف رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان برگزار شد، با بالگرد عازم تبریز بودند، اما این بالگرد در میانه راه و در منطقه ورزقان دچار سانحه شد و سقوط کرد.

آیت الله «سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور کشورمان به همراه هیأت همراه در سانحه سقوط بالگرد که روز یکشنبه در ورزقان آذریایجان رخ داد به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

« خادم الرضا(ع) در سالروز ولادت حضرتش به دیار حق شتافت

با قلبی آکنده از غم، شهادت جانسوز حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری محبوب و همراهان‌شان حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم.

پژوهشگاه مطالعات اسلامی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان‌شان را محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض می‌کند.»

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵