برگزاری سومین آزمون ارزیابی حفظ قرآن کریم، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه

ارزیابی حافظان قرآن

آزمون ارزیابی حفظ جهت دریافت حمایت دفتر مقام معظم رهبری از طلاب، اساتید و مبلغان حافظ برای سومین مرتبه در آبان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی، خانم معصومه شریفی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: سومین آزمون سالانه حفظ قرآن کریم، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه در آبان 1403 برگزار خواهد شد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: در پی حمایت دفتر مقام معظم رهبری از طلاب خواهر حافظ، اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از سال 1402 موظف به برگزاری آزمون‌های ارزیابی حفظ شد.

شریفی افزود: مشمولان حمایت دفتر مقام معظم رهبری، طلاب حضوری که انتخاب واحد داشته باشند، اساتید حافظ که کد تدریس رسمی داشته باشند و مبلغانی که کد تبلیغ داشته باشند، هستند که در دو مرحله آزمون کتبی و سپس آزمون شفاهی شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: حافظان که سال گذشته در ارزیابی شرکت کردند، جهت تداوم حمایت دفتر مقام معظم رهبری باید به صورت سالانه در ارزیابی‌ها شرکت کنند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: ثبت نام ویژه آزمون حفظ قرآن کریم از طریق لینک http://forms.jz.ac.ir/f_447/ ، ثبت نام ویژه آزمون حفظ نهج البلاغه از طریق http://forms.jz.ac.ir/f_448/ و ثبت نام ویژه آزمون حفظ صحیفه سجادیه از طریق لینک http://forms.jz.ac.ir/f_450/ انجام می‌شود.

شریفی، زمان ثبت نام در این آزمون را از 14 تا 26 مهر اعلام کرد و گفت: آزمون کتبی به صورت آنلاین در تاریخ 3 آبان برگزار خواهد شد. پس از آن، افرادی که نمره قبولی را در مرحله کتبی اخذ کرده باشند، به صورت حضوری در تاریخ 16 و 17 آبان در آزمون شفاهی شرکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اطلاعات تکمیلی و اخبار اداره قرآن و حدیث در پیام رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/qoraan_hadith اطلاع رسانی می‌شود.

آیین نامه برگزاری سومین ارزیابی سالانه حفظ

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵