معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد:

لزوم کار تشکیلاتی در مساجد

خانم شریفی کارگاه

کارگاه توانمندسازی ائمه جماعات و کادر مسجد و کمیته بانوان در استان تهران با سخنرانی معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، اولین کارگاه توانمندسازی ائمه جماعات و کادر مسجد با حضور طلاب و فعالان مسجدی در استان تهران و سخنرانی سرکار خانم معصومه شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها  برگزار شد.

در این کارگاه که با هدف شبکه‌سازی و فعال‌سازی کارکردهای مختلف مسجد در راستای اجرای طرح مسجد تراز اسلام و انقلاب اسلامی برگزار شد، کمیته‌های مختلف ورزش و سلامت، اجتماعی، رسانه و فضای مجازی، بانوان، اقتصادی راه اندازی شد.

خانم معصومه شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در کمیته بانوان ستاد راهبری مسجدمحور، اولویت تبلیغ و کنشگری بانوان در عرصه های مختلف و استفاده از مساجد را به عنوان بهترین پایگاه اجتماعی دانست و بر لزوم ترسیم نقشه راه مسجدمحوری و راهبری آن تأکید کرد.

شریفی، کار تشکیلاتی را برای رسیدن به اهداف، از جمله ضروریات فعالیت های فرهنگی دانست و با معرفی مسئول مسجدمحوری بانوان استان تهران، به تشرح وظایف رابطان و لزوم تنوع فعالیت ها برای انواع مخاطبان بر اساس نیازشان پرداخت.

در حاشیه این کارگاه، مسئول کانون استان تهران به مرکز دینی شهرداری تهران معرفی شد و زمینه تعامل و همکاری در عرصه حمایت از مبلغان مسجدمحور و برگزاری اردوهای دانش‌آموزی فراهم آمد.

در پایان، جلسات هم اندیشی مدیرکل امور فرهنگی و رئیس اداره انجمن ها و تشکل ها با رئیس و اعضای کانون تهران و همچنین مسئول مسجدمحوری برگزار شد و حکم ادامه فعالیت رئیس کانون به وی اعطا شد.

گفتنی است؛ پس از تشکیل ستاد راهبری مسجدمحور با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه، بخش بانوان این ستاد در معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تأسیس شد و هم اکنون طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در بیش از 25 استان مشغول فعالیت مسجدمحوری هستند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵