برگزاری چهارمین کارگاه آموزش مهارتهای پیش از ازدواج ویژه طلاب مجرد

کارگاه پیش از ازدواج

چهارمین کارگاه حضوری آموزش مهارت‌های پیش از ازدواج با عنوان «انتخاب آگاهانه - ازدواج پایدار» ویژه بانوان طلبه مجرد برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم معصومه شریفی در گفتگو با واحد خبر، از برگزاری چهارمین کارگاه حضوری آموزش مهارت‌های پیش از ازدواج با عنوان «انتخاب آگاهانه - ازدواج پایدار» ویژه طلاب مجرد جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خبر داد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: این کارگاه در راستای فرهنگ‌سازی، ترویج ازدواج آسان و آگاهانه است که به همت اداره امور خانواده طلاب و با همکاری مرکز مشاوره الزهرا سلام‌الله‌علیها خبر داد.

شریفی گفت: توانمندسازی و آگاهی‌بخشی طلاب مجرد جهت آغاز زندگی مشترک، ترغیب طلاب به ازدواج به هنگام همراه با تبیین آسیب‌ها و پیامدهای ناشی از تاخیر در ازدواج؛ از اهداف برگزاری این کارگاه است.

وی تصریح کرد: بخشی از سرفصل‌های کلی کارگاه آموزش مهارت‌های پیش از ازدواج شامل مفهوم‌شناسی ازدواج، تعریف ازدواج آسان، هدف از ازدواج، ضرورت مشاوره پیش از ازدواج، باورهای منطقی در ازدواج، اصول و بایسته‌های ازدواج موفق، ملاک و معیارهای انتخاب درست و شیوه تشخیص معیارهای صحیح، بیان مهارت‌های ازدواج موفق، مراحل ازدواج و موضع‌گیری‌های فرد در انتخاب همسر هستند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: این کارگاه با حضور استاد نوشاد مشاور pmc در پژوهشکده حوزه و دانشگاه، مشاور pme در مرکز مشاوره جامعه، مشاور تحصیلی و استعدادیابی در مراکز سماح، از شنبه 28 مهر 1403، ساعت 14:30 تا 17:30 در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، آموزشگاه امام رضا علیه السلام، طبقه چهارم ساختمان شهید بهشتی (ره) تشکیل می‌شود.

شریفی زمان ثبت نام را تا ۲۲ مهر ۱۴۰۳ اعلام کرد و در پایان گفت: نحوه ثبت نام از طریق لینک http://forms.jz.ac.ir/f_454 امکان‌پذیر است.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵