برگزاری اولین درس اخلاق مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سال تحصیلی جاری؛

تبیین رسم و سلوک بندگی بر اساس حدیثی از امام صادق علیه‌السلام

درس اخلاق

اولین درس اخلاق مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سال جاری با موضوع «رسم و سلوک بندگی بر اساس حدیث امام صادق علیه‌السلام» با سخنرانی خانم حیدری مجد به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، اولین درس اخلاق مجازی در نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1404 با موضوع «رسم و سلوک بندگی بر اساس حدیث امام صادق علیه‌السلام» روز یکشنبه 15 مهر برگزار شد.

در این جلسه که به صورت مجازی با حضور بیش از 550 طلبه این مرکز تشکیل شد، سرکار خانم طاهره حیدری مجد استاد اخلاق جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به تبیین این موضوع پرداخت و بیان کرد: حدیث عنوان بصری دستورالعملی ارزشمند برای پیروان راه همه ائمه علیهم السلام است که مورد توجه بسیاری از عرفا و سالکان بوده و در کتاب بحارالانوار نقل شده است.

استاد اخلاق جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: این روایت شامل سفارش های امام صادق علیه السلام به عنوان بصری و تمام طالبان سلوک الی الله است.

حیدری مجد تصریح کرد: شاید برای خودسازی نتوان حدیثی کامل‌تر از این حدیث از امام صادق علیه السلام پیدا کرد.

در ادامه این درس اخلاق، خانم صدیقه حاجی پور، مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها  ضمن اظهار امیدواری جهت استفاده هرچه بیشتر طلاب از جلسات درس اخلاق، خاطرنشان کرد: از محتوای سخنرانی درس اخلاق مسابقه ای، برگزار می شود و نفر برگزیده مورد تجلیل قرار می گیرد.

وی بیان داشت: علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند به سامانه http://forms.jz.ac.ir/f_461/ مراجعه کنند.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵