همدل و همگام با مردم ایران؛

کمک به جبهه مقاومت و مردم لبنان و غزه

IMG_20241010_183508_801

کمک‌های نقدی و غیرنقدی جهت کمک به جبهه مقاومت و مردم لبنان و فلسطین جمع آوری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم معصومه شریفی در گفتگو با واحد خبر، از جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی جهت کمک به جبهه مقاومت و مردم لبنان و فلسطین خبر داد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: خانواده بزرگ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها همدل و همگام با ملت شریف ایران بر خود فرض می‌داند تا با همه امکانات خود به جبهه مقاومت و مردم لبنان و فلسطین کمک کند.

شریفی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب حفظه‌الله که فرمودند: "بر همه‌ مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند"، گفت: برای دریافت کمک‌های مردمی راه‌های متعددی تا ۱۵ آبان در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در نظر گرفته شده است

وی تصریح کرد: خانواده جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب ۰۱۰۹۵۵۱۱۰۴۰۰۰ یا کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۸۹۹۳۶۷ 

به نام جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها واریز کنند یا از طریق درگاه پرداختی به آدرس http://kh.jz.ac.ir پرداخت کنند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: کمک‌های غیرنقدی مانند طلا، پتو و اقلام بهداشتی در اداره کل امور فرهنگی واقع در طبقه فوقانی مهدکودک جمع آوری می‌شود.

شریفی در پایان یادآور شد: خانواده بزرگ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در همه عرصه‌ها در کنار مردم شریف ایران و مسلمانان جهان حماسه آفرین بودند و این بار نیز با کمک‌های خود به مردم مظلوم فلسطین و غزه، پشتیبان جبهه مقاومت خواهند بود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵