شرح وظایف دفتر برنامه ریزی و ارزیابی

  1. تدوین سیاستهای کلان و برنامه های بلند مدت و میان مدت بودجه، تشکیلات و روشها، برنامه ریزی و ارزیابی، مطالعات و برنامه ریزی راهبردی و آمار و اطلاعات، و پیشنهاد به مدیریت جهت بررسی و تصویب در هیأت امناء؛
  2. تدوین و بهینه سازی نظام جامع برنامه ریزی و ارزیابی و پیشنهاد به مدیریت جهت بررسی و تصویب در هیأت امناء؛
  3. برنامه ریزیِ اجرای کلیه امور مربوط به دفتر برنامه ریزی و ارزیابی در چارچوب ضوابط و مصوبات ابلاغی؛
  4. طراحی و تدوین شاخص ها و معیارهای نظام جامع برنامه ریزی و ارزیابی و پیشنهاد به مدیریت جهت بررسی و تصویب در مرجع ذی صلاح؛
  5. تدوین آییننامه های برنامه ریزی و ارزیابی و پیشنهاد به مدیریت جهت بررسی و تصویب در هیأت امناء؛
  6. تدوین دستورالعمل های برنامه ریزی و ارزیابی و پیشنهاد به مدیریت جهت تأیید؛
  7. مدیریت فرایند تدوین و بهینه سازی نظام جامع جامعه؛
  8. تدوین اسناد راهبردی، و برنامه بلند مدت و میان مدت جامعه و پیشنهاد به مدیریت؛
  9. پیشنهاد سند بودجه ای سالانه جامعه به مدیریت؛
  10. تصویب خواهی برنامه و بودجه سالانه نزد مدیریت؛
  11. ارزیابی برنامه سالانه و عملکرد واحدهای جامعه و تعیین میزان پیشرفت و نتایج آن؛
  12. پیشنهاد ساختار، تشکیلات، شرح وظایف، شرح مشاغل و قوانین و مقررات به مدیریت؛
  13. ارائه پیشنهادات اصلاحی در زمینه فرایندها و روشهای سازمانی به مدیریت؛
  14. تدوین و ارائه اسناد و گزارشات آماری به مدیریت؛
  15. تهیه و تنظیم گزارش عملکرد مستمر، دورهای و موردی و ارائه به مدیریت؛
  16. تهیه و تنظیم برنامه و بودجه سالانه دفتر و پیشنهاد به مدیریت؛
  17. انجام سایر امور ارجاعی از سوی مدیر جامعه.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵