اطلاعیه شماره 12 ستاد آموزش از راه دور

شیوه و مهلت ثبت اعتراض به آزمون

image_2020_11_5-10_33_0_397_rFp copy

طلاب می توانند با ورود به صفحه‌ی اختصاصی هر درس، ضمن شرکت در نظرسنجی، اعتراض خود را ثبت نمایند.

اطلاعیه شماره 12 : ثبت اعتراض
به سؤالات از طریق سامانه

 با همکاری مرکز آموزش مجازی،  از 8 آبان ماه، ثبت اعتراض طلاب به سوالات امتحانات  آزمونهای میان نیمسال، سامانه ای شد.

  طلاب  می توانند با ورود به صفحه‌ی اختصاصی هر درس،  ضمن شرکت در نظرسنجی، اعتراض خود را ثبت نمایند.

 مهلت ثبت اعتراض به سوالات هر آزمون، یک هفته می باشد و طلاب می توانند بعد از اتمام آزمون، از ساعت 20 آن روز تا ساعت 10صبح پنجشنبه‌ی بعد، نسبت به ثبت اعتراض اقدام کنند.

 هر طلبه در هر درس، فقط یک بار فرصت ثبت اعتراض داشته و لازم است تمام سوالات مورد اعتراض هر درس را در قالب یک درخواست ارسال کند.

 با توجه به اهمیت پشتیبانی فنّی و محتوایی  آزمون ها برای ستاد آموزش از راه دور ورسیدگی به مشکلات آن، این امکان برای طلاب فراهم شده است و به اعتراضاتی که  فقط در این سامانه  ثبت شود، رسیدگی می شود.

    ستاد آموزش از راه دور

شیوه ثبت اعتراض به سوالات امتحانات


Related Post :

Share post:

Comments

Not comments have been sent

Leave a Reply

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵