برگزاری نشست توجیهی طلاب ورودی جدید مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی

photo_2024-10-07_09-26-56

نشست توجیهی طلاب ورودی نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1403 سطح 2 مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی به صورت مجازی و برخط برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، نشست توجیهی طلاب ورودی جدید سطح 2 مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با آغاز نیمسال اول سال تحصیلی 1404- 1403 روز شنبه 14 مهر به صورت مجازی و برخط برگزار شد.

در این نشست که بیش از 500 طلبه ورودی جدید سطح 2 حضور داشتند، پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود ملی، توصیه‌های رهبر معظم انقلاب مدظله العالی به طلاب در قالب کلیپ پخش شد.

در ادامه برنامه، طلاب از بیانات خانم طاهره حیدری‌مجد استاد اخلاق حوزه بهره‌مند شدند.
استاد جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن خوشامدگویی به طلاب، نکاتی در رابطه با زی‌طلبگی بیان کرد و گفت: زی‌طلبگی را باید از بزرگان و علما یاد بگیریم و این راهی پرفراز و نشیب، اما شیرین است.
سپس، خانم فاطمه صفرزاده رئیس اداره آموزش و تربیت تکمیلی، خانم محدثه صافی رئیس اداره تولید و فناوری آموزشی، خانم مریم موسوی رئیس اداره پژوهش و خانم سمیه نجف زاده رئیس اداره فرهنگی قرآن و حدیث از ادارات زیر مجموعه مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در گفتگوی صمیمی با طلاب ضمن خیر مقدم، به بیان نکات و ضوابط آموزشی، توضیح سامانه‌های مورد نیاز آموزشی، ضوابط پژوهشی و خدمات فرهنگی قرآنی پرداختند.
تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵