"پاییز، آغاز فصل رشد و رویش‌ است"

دوره‌های آموزش‌های آزاد و مهارتی

فراخوان دوره‌های پاییز مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی از سوی مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فهیمه نیک‌زاد در گفتگو با واحد خبر، با انتشار فراخوان پاییزه مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، گفت: در روزهایی که تلاطم بزرگی در جهان اسلام ایجاد شده، مهم‌ترین رسالت هر انسان آزاده و متعهدی این است که پیوسته به فکر رشد و پویایی خود باشد تا بتواند به عنوان فردی قوی، نقش خود را به بهترین شکل، در جهان ایفا کند.

مدیر کل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه فصل پرشکوه پاییز، آغاز خوبی برای رشد رویش‌های ذهنی است، اظهار داشت: این مرکز، در راستای رسالت توان‌افزایی و مهارت‌افزایی به رسم سالانه خود، با شعار کلیدی «ما در مدار خدمت ایستاده‌ایم»، از فراخوان پاییزه خود، رونمایی می‌کند.

نیک‌زاد گفت: در دوره تابستانه، هزار و ۴۳۱ فراگیر در بیش از ۲۰۰ رشته متنوع، جذّاب و کابردی، ثبت‌نام کرده و از محضر استادان و مربیان متخصص، متعهد و مجرب این مرکز بهره‌مند شدند. 

وی اضافه کرد: یکی از امتیازهای دوره پاییز ۱۴۰۳ نسبت به سایر فراخوان‌های این مرکز، برنامه‌ریزی دوره‌های درخواستی ویژه گروه کودک و نوجوان است که روزهای پنجشنبه در خدمت آینده‌سازان ایران سرفرازمان خواهیم بود. 

مدیر کل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ادامه داد: ثبت‌نام این دوره ویژه عموم بانوان به شیوه الکترونیک و با مراجعه به سامانه https://courses.jz.ac.ir تا ۲۷ مهر ادامه دارد و آغاز دوره‌ها در صورت رسیدن به حد نصاب، هفته اول آبان خواهد بود.

نیک‌زاد در پایان افزود: علاقه‌مندان و مشتاقان می‌توانند با عضویت در کانال این مرکز به نشانی https://eitaa.com/ama_jz با سرفصل دوره‌ها آشنا شوند. همچنین شناسه مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی به نشانی، @ama_center در گروه بزرگسال و شناسه @poshtiban_ama_jz در بخش کودک و نوجوان همه روزه تا ساعت ۱۸، آماده راهنمایی و پاسخگویی به سوال‌های شما عزیزان است. 

منتظرتان هستیم.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵