تمام مطالب

دهه کرامت گرامی باد

دهه کرامت گرامی باد

Dahe.Keramat-50.30-05.5-GarphicTarh.ir_ به یمن میلادت، ذره ذره نور می‏‌شویم و قطره قطره حضور و دل را به سرای کرامتت دخیل می‏‌بندیم تا در روز مقدس تولد تو با دست‏های پاکت تطهیر شویم . . .

نشست «مواجهه حکمای حوزه علمیه قم با فلسفه اخلاق در سده اخیر» از سلسله نشست‌های یکصدمین سال بازتاسیس حوزه علمیه قم برگزار شد.

602a252462507-300x200 حجت الاسلام والمسلمین مجید ابوالقاسم‌زاده در نشست «مواجهه حکمای حوزه علمیه قم با فلسفه اخلاق در سده اخیر» از سلسله نشست‌های یکصدمین سال بازتاسیس حوزه علمیه قم که به همت دبیرخانه یکصدمین سال باز تاسیس حوزه قم و با همکاری معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه برگزار شد، عنوان کرد: برای ورود به این بحث لازم است که در ابتدا مفاهیمی مانند اخلاق، علم اخلاق و فلسفه اخلاق تعریف شود.

بیانیه جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از خیزش دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا

حمایت دانشجویان آمریکا از فلسطین جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین، حمایت خود را از خیزش دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه دانشگاه‌های آمریکا اعلام داشت.

تجلیل از برگزیدگان جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در اختتامیه دهمین جشنواره استانی علامه حلی

دهمین جشنواره علامه حلی در این جشنواره ۹ اثر اساتید و ۱۲ اثر طلاب جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها با کسب رتبه‌های برتر اول، دوم و سوم جشنواره در بخش پایان نامه و مقاله، برگزیده و مورد تجلیل قرار گرفتند.

معاونت تبلیغ و امورفرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌کند:

کارگاه یک روزه مدح و رثا ویژه بانوان مبلغ

کارگاه مولودی خوانی کارگاه یک روزه مدح و رثا ویژه بانوان مبلغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به صورت حضوری برگزار می‌شود.